"Lovpakken" - samlet pakke (holdundervisning).

1 x teorikursus & pladsreservation                                                                      2.900 kr.

1 x øvelsesplads/kravlegård                                                                                   2.900 kr.

1 x glatbane/køreteknik                                                                                          1.600 kr.

16 x kørelektion á 45min                                                                                      10.400 kr.

I alt                                                                                                                             17.800 kr.

August-rabat for gennemført og bestået kørekort i Ejby køreskole      -2.800 kr.

DIN PRIS for lovpakken ved start i August = 15.000,-Kr.

Desuden er der også udgifter til:

1 x leje af skolevogn til køreprøven                                                                      1000 kr.     (betales til køreskolen).

1 x gebyr til staten for teori- & køreprøve                                                             1170 kr.     (betales via eboks til borgerservice).

1 x lægeerklæring  (ca.pris)                                                                                     500 kr.     (betales til din læge).

1 x foto til kørekort.                                                                                                         0 kr.     (gratis service hos Ejby køreskole).

1 x førstehjælpsbevis - (ca. pris)                                                                              650 kr.     (betales til førstehjælpsudbyder).

Ialt ca.                                                                                                                        3.320 kr.

Førstehjælpskursus i Ejby:

Næste hold: 11. Maj 2024 kl.0800.

Sted: Halvej 5 - 5592 Ejby (Ejby Hallen).

Instruktør/redder: Michal Carlsen.

Tilmeld. sms/tlf. 28 71 12 76